lip, 2020
"Specjalnie dla Seniora? - blaski i cienie ofert dla osób dojrzałych
Szczegółowe informacje
Historia ?specjalnych ofert? dla osób dojrzałych jest w Polsce stosunkowo nowa. Jeszcze kilkanaście lat temu ograniczały się one do bombonierek przed dniem Babci i Dziadka opakowanych dodatkowo w okolicznościowe pudełka
Szczegółowe informacje
Historia ?specjalnych ofert? dla osób dojrzałych jest w Polsce stosunkowo nowa. Jeszcze kilkanaście lat temu ograniczały się one do bombonierek przed dniem Babci i Dziadka opakowanych dodatkowo w okolicznościowe pudełka oraz do suplementów diety, które miały być świetnym prezentem dla seniorów. Jedno i drugie zostało z nami do dzisiaj, ale akcje promocyjne kierowane do dojrzałych konsumentów obejmują znacznie więcej produktów i usług.
Czy seniorzy potrzebują ?specjalnych ofert? a jeśli tak, to jakich? Jak wygląda obecnie oferta kierowana do najstarszych konsumentów? Czy doświadczenie życiowe czyni osoby dojrzałe bardziej odpornymi na akcje reklamowe? Jakie cechy seniorów wykorzystują marketingowcy? Te i inne problemy związane z szeroko pojętym zjawiskiem ?srebrnego marketingu? poruszy podczas wykładu mgr Joanna Gacka.
Spotkanie odbywa się online, na platformie ZOOM. Osoby chętne do aktywnego udziału w spotkaniu proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego
Wykład będzie także transmitowany na kanale EWST na Youtube. Zapraszamy do oglądania.
Wykład odbywa się w ramach Międzykulturowej Akademii Trzeciego Wieku
Czas
(Piątek) 16:00 - 18:00(GMT+02:00)
WSTĘP:
Wolny
Nadchodzące wydarzenia
Obecny miesiąc